Op deze pagina wordt antwoord gegeven op veelgestelde vragen over onze vereniging en het regelen van de eigen zaken via onze website.
Via "Mijn KVG", na het inloggen, kan ieder lid vrijwel alle zaken zelf regelen, bijvoorbeeld inschrijven voor activiteiten en bij verhuizing uw adres en/of e-mailadres wijzigen. Tevens kunt u daar informatie vinden die alleen voor leden te zien zijn.
Ga naar ‘lidmaatschap’ boven in de balk en vul het aanmeldformulier in. Denk er aan om bij het kopje 'controle' het aantal ruitjes te tellen en vul dit aantal in bij de tekst ‘Totaal aantal ruitjes‘ (cijfer gebruiken) en druk op verzenden.
Het lidmaatschap loopt parallel met het verenigingsjaar, van 1 januari tot en met 31 december. Het lidmaatschap kost € 25,00 per verenigingsjaar. Schrijft u zich in ná 1 juli, dan betaalt u voor het lopende jaar nog € 12,50 contributie. U kunt deelnemen aan alle activiteiten mits er nog plaats is.
Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende verenigingsjaar kan uiterlijk voor 1 december en alleen per e-mail aan ofni.[antispam].@kvghulst.nl of per brief (adres??). Als u opzegt ná 1 december, dan krijgt u een factuur voor het nieuwe verenigingsjaar dat op 1 januari start.
Het is in uw eigen belang dat de gegevens altijd actueel zijn. Als we bijvoorbeeld niet over uw juiste e-mailadres beschikken, dan mist u misschien belangrijke informatie. Ook kunt u zonder geldig e-mailadres niet inschrijven voor de activiteiten.
Log in als lid, ga naar het Dashboard Mijn KVG-Hulst en dan naar Mijn gegevens. Als u daarop klikt, ziet u al uw eigen gegevens.
Uw adres, telefoonnummer en e-mailadres kunt u hier zelf wijzigen.
We worden er graag van op de hoogte gebracht als er iemand ernstig ziek is of om een andere reden wel wat aandacht kan gebruiken. Kent u zo iemand, laat het ons dan even weten via ofni.[antispam].@kvghulst.nl
Onze vereniging draait voor 100% op vrijwilligers en kan dus niet voortbestaan zonder de inzet van de leden. Wilt u een bijdrage leveren in of buiten het bestuur laat het ons weten via info@kvghulst.nl
Op de website ziet u deze twee afbeeldingen bovenin. Op beide afbeeldingen kunt u inloggen.
Vul hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in.
De gebruikersnaam ontvangt u per e-mail op het moment dat u lid wordt van onze vereniging en wanneer u voor het eerst gebruik maakt van onze website.
Klik op Wachtwoord instellen.
Het wachtwoord moet voldoen aan onderstaande eisen:
Noteer uw gebruikersnaam en wachtwoord voor uzelf.
Vaak is een klein typefoutje al de oorzaak dat u niet in kunt inloggen. Controleer dit eerst en let dan vooral op het verschil tussen hoofdletters en kleine letters.
Scroll naar beneden, want soms wordt u daar gevraagd om ruitjes te tellen als extra beveiliging. Vul het aantal ruitje in het vlak met de naam ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op inloggen.
Kijk eventueel verder bij "Algemene vragen" onder "Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?" of onder "Wat als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?".
Klik op inloggen boven op de homepagina. Dit scherm verschijnt:
Als u uw gebruikersnaam niet meer weet, kunt u klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt.
Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?
In dit scherm vult u uw e-mailadres in. U telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op verzenden.
U ontvangt een e-mail met uw gebruikersnaam, daarmee kun u opnieuw inloggen. U hoeft niet op de link in de e-mail te klikken, behalve als u liever ook een nieuw wachtwoord wilt.
Klik op inloggen boven op de homepagina.
Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u klikken op de tekst ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?’ die zich onderaan het inlogscherm bevindt.
Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?
In dit scherm vult u uw e-mailadres in. U telt het aantal ruitjes en vult dit aantal in bij de tekst ‘totaal aantal ruitjes’ (cijfer gebruiken) en klik op verzenden.
U ontvangt een e-mail met een link waar u op moet klikken.
Na de klik ziet u uw oude gebruikersnaam en de tekst het nieuwe wachtwoord.
In het nieuwe scherm vult u bij ‘nieuw wachtwoord’ het nieuwe wachtwoord in. U kunt hier een wachtwoord invullen dat gemakkelijk te onthouden is. Let op: minimaal 12 tekens, waarvan minimaal 1 hoofdletter, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 speciaal teken (b.v. een # of &).
Bij herhaal wachtwoord vult u precies hetzelfde nieuwe wachtwoord in. Het is belangrijk om overal de hoofd- en kleine letters, leestekens en cijfers hetzelfde in te vullen. Daarna klikt u op ‘opslaan’.
Als het gelukt is, ziet u ‘wachtwoord met succes gewijzigd’.
Bij Mijn KVG-Hulst, 3e kolom:
Bij het item INLOGGEGEVENS AANPASSEN, kunt u zowel uw wachtwoord als uw gebruikersnaam wijzigen. Klik op "gebruikersnaam wijzigen" of "wachtwoord wijzigen".
Als het niet lukt, kunt u natuurlijk familie, vrienden en/of kennissen vragen om even te helpen. Blijft het niet lukken, stuur dan een e-mail naar ofni.[antispam].@kvgulst.nl en iemand van het bestuur zal contact met u opnemen.
Na het inloggen ziet u onder Mijn KVG-Hulst een grijze balk (Dashboard) met informatie die alleen voor leden is bestemd.
Als u klikt op Mijn gegevens ziet u al uw eigen gegevens. Uw adres, telefoonnummer(s) en e-mailadres kunt u hier zelf wijzigen.
Behalve uw persoonlijke gegevens kunt u ook:
• uw eigen factuurgegevens zien
• uw inloggegevens aanpassen
• uw besloten bestanden, b.v. jaarvergaderingen, fotoalbums, etc. bekijken
• en voor welke activiteiten u bent ingeschreven en/of u eventueel op de wachtlijst staat.
Vraag indien mogelijk hulp aan vrienden, familie, kennissen of buren. Als het dan nog niet wil lukken, stuur dan een e-mail naar ofni.[antispam].@kvghulst.nl
Op de homepagina vindt u de laatste informatie omtrent de inschrijving van de activiteiten. Sommige activiteiten zijn snel volgeboekt en dan komt u op een wachtlijst. Daarnaast moet het van sommige activiteiten al vroeg bekend zijn op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen. Er moet dan al gereserveerd worden en activiteiten kunnen alleen doorgaan bij voldoende deelname. In de meeste gevallen vindt inschrijving één maand van te voren plaats. Tevens ontvangt u alle informatie via onze nieuwsbrief.
U kunt de inschrijving nog ongedaan voordat de factuur is verzonden. Dit doet u zelf door in te loggen op de website en naar het Dashboard MIJN KVG-HULST te gaan, vervolgens naar ‘Mijn activiteiten’. Als u een rood kruisje ziet achter de activiteit, kunt u zich nog afmelden door hierop te klikken.
Als u dat kruisje niet meer ziet, is de factuur al verstuurd en/of de annuleringsdatum verstreken en geldt het volgende:
• Bij het geheel niet afmelden van deelname aan een activiteit wordt niets vergoed.
• Bij het annuleren van deelname aan een activiteit ná de annuleringsdatum, wordt niets vergoed.
• Bij annulering van deelname aan een uitstap, b.v. een busreis, ná de annuleringsdatum, worden de vaste kosten (b.v. bus, gids) niet vergoed.
• Wij storten datgene terug wat wij nog op tijd kunnen afmelden en dus ook niet hoeven te betalen.
• In alle andere gevallen beslist het bestuur.
• Laat altijd weten als u niet kunt deelnemen, ook wanneer u op de wachtlijst staat, stuur dan een e-mail naar ofni.[antispam].@kvghulst.nl
• Bij verhindering op het laatste moment, wordt u verzocht dit ook door te geven via de mail ofni.[antispam].@kvghulst.nl of telefonisch op het bekende telefoonnummer 06-24528951
Als een activiteit geannuleerd wordt, krijgt u daar bericht van. Is er al voor betaald, dan wordt dit uiteraard teruggestort.
U wordt verzocht om u bij uitstapjes te melden bij één van de bestuursleden. Deze kruist uw naam aan op de deelnemerslijst.
Het KVG biedt geen persoonlijke begeleiding tijdens excursies, er wordt verwacht dat u zelf voldoende mobiel bent. Als er busvervoer is, is het de bedoeling dat u zelfstandig in en uit de bus kunt komen.
Als er veel trappen te lopen zijn, wordt dat vermeld bij de excursie.
Deelname aan alle activiteiten is geheel op eigen risico, KVG Hulst kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of verlies aan eigendommen of persoonlijk letsel tijdens deelname aan haar activiteiten.
Niet leden (introduceés) kunnen aan bepaalde activiteiten deelnemen, mits er voldoende plaats is. Leden gaan te allen tijde voor.
Introducées betalen een kleine toeslag.
VOORBEELD BEVESTIGING VAN E-MAIL ACTIVITEIT:
Als u inschrijft voor een bepaalde activiteit die vol zit, krijgt u de volgende melding:
U kunt gewoon inschrijven, er volgt geen factuur zolang u op de wachtlijst staat.
Deze komt pas als u alsnog mee kunt doen door verschuivingen. Krijgt u een factuur; dan weet u dat u geplaatst bent.
LET op: meld u wel af als u niet meer op de wachtlijst wilt staan, anders krijgt u automatisch een plaats als die vrij komt EN een factuur. Zolang er een rood kruisje achter uw ingeschreven activiteit staat kunt u zich kosteloos afmelden.
• Bij het geheel niet afmelden van deelname aan een activiteit wordt niets vergoed,
• Bij het annuleren van deelname aan een activiteit ná de annuleringsdatum, wordt niets vergoed.
• Bij annulering van deelname aan een uitstap, b.v. een busreis, na de annuleringsdatum, worden de vaste kosten (b.v. bus, gids) niet vergoed.
• Wij storten datgene terug wat wij nog op tijd kunnen afmelden en dus ook niet hoeven te betalen.
• In alle andere gevallen beslist het bestuur.
Deelname aan alle activiteiten is geheel op eigen risico, KVG Hulst kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of verlies aan eigendommen of persoonlijk letsel tijdens deelname aan haar activiteiten.
U betaalt pas als u een factuur ontvangen hebt van uw inschrijving. Uw aanmelding is pas geldig als de betaling binnen is.
Op de factuur staan de activiteit(en) vermeld waarvoor u daadwerkelijk bent ingeschreven. Zolang u op de wachtlijst staat, krijgt u geen factuur.
Ook de contributie moet pas betaald worden als u een factuur hebt ontvangen. U hoeft daar niets voor te doen.
De contributiefactuur ontvangt u in januari.
VOORBEELD FACTUUR:
Onder '"MIJN KVG"", Mijn facturen
In dit voorbeeld staat er geen facturen meer open.
Het kan zijn dat de penningmeester de betalingen nog niet verwerkt heeft. Kijkt u dan na een paar dagen nog eens. Een factuur moet binnen de gestelde termijn van 14 dagen betaald worden.
Opzeggen van het lidmaatschap voor het volgende verenigingsjaar kan uiterlijk vóór 1 december en alleen per e-mail (ofni.[antispam].@kvhulst.nl) of per brief: Liduinapark 74, 4561 JW Hulst. Als u opzegt ná 1 december, krijgt u gewoon een factuur van de contributie voor het nieuwe jaar dat op 1 januari start.
Verder bent u de kosten verschuldigd voor de activiteiten waar u aan hebt deelgenomen of waar u zich voor hebt ingeschreven.
+31 6 245 289 51
© 2024 e-Captain template 01